Τα φυλλάδια επηρεάζουν το 63% του καταναλωτικού κοινού πριν την αγορά ενός προϊόντος!

00 0000

16/11/2017

Αυτό το εύρημα ισχυρίζεται η έρευνα των Effie Awards 2016 δημοσιευμένο σε άρθρο στο marketingweek.gr με τίτλο « Ποια είναι τα νέα πρότυπα στην καταναλωτική συμπεριφορά ;» της Κατερίνας Πολυμερίδου.

Συγκεκριμένα, μεταξύ των άλλων ευρημάτων της συγκεκριμένης έρευνας για την «νέα» κατανάλωση, τον κατακερματισμό του αγοραστικού κοινού και τις επικοινωνιακές τακτικές που πρέπει να ακολουθούν τα brands, προκύπτει ότι:
«Οι γνώμες και συστάσεις διατηρούν τη μεγαλύτερη σημαντικότητα ως πηγή πληροφόρησης πριν από τα ψώνια (70%) και ακολουθούν Φυλλάδια/ κατάλογοι προϊόντων (63%), Απόψεις bloggers (40%), Άρθρα (35%), Διαφημίσεις στο internet (32%)».
Παρατηρούμε δηλαδή ότι η έντυπη επικοινωνία συνεχίζει και επηρεάζει περισσότερο από άλλα μέσα τον καταναλωτή πριν την απόφαση του για την αγορά ενός προϊόντος (σε ποσοστό 63%). Το φυλλάδιο λοιπόν εκμεταλλευόμενο την εκτενή πληροφόρηση που μπορεί να προσφέρει στον ενδιαφερόμενο καταναλωτή και επιπλέον το γεγονός ότι μπορεί να σε βρει παντού και άκρως στοχευμένα την στιγμή που το θες, καθίσταται ως μια αποδοτική διαφήμιση αρκεί...
Να συνεργαστείς με τον κατάλληλο, που καταλαβαίνει τις ανάγκες σου, το διαφημιστικό μέσο που χρησιμοποιεί και θα παραδώσει το μήνυμα σου με τον σωστό τρόπο , στο σωστό μέρος την κατάλληλη στιγμή...

Κάλεσε μας τώρα!
Με εμμονή στην λεπτομέρεια...

 

Επιστροφή