Εσείς με ποια κριτήρια θα επιλέξετε την εταιρεία που θα αναλάβει την διανομή των φυλλαδίων σας;

Εσείς με ποια κριτήρια θα επιλέξετε την εταιρεία που θα αναλάβει την διανομή των φυλλαδίων σας;

Ποιος είναι ο ρόλος της διανομής φυλλαδίων στις αποφάσεις του καταναλωτή;

Η υπηρεσία της μαζικής εντυποδιανομής έχει διαχρονικό ρόλο στον τομέα του marketing και είναι από τους βασικότερους τρόπους προβολής μια επιχείρησης και κυρίως μιας μικρομεσαίας. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Effie awards 2016 για τους παράγοντες που καθορίζουν και επηρεάζουν στην αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας οι συστάσεις ως πηγή πληροφόρησης με 70% προηγούνται και ακολουθούν τα Έντυπα- Φυλλάδια/ κατάλογοι προϊόντων με το πολύ μεγάλο ποσοστό του 63%! Έπονται οι απόψεις από bloggers με 40%, Άρθρα με 35%, Διαφημίσεις στο internet με 32%» (πηγή: marketing week).

Ποιο είναι το βασικό πλεονέκτημα της διανομής εντύπων;

Το βασικό πλεονέκτημα των εντυποδιανομών είναι η προσωπική και άμεση επικοινωνία με συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό, η γεωγραφικά και δημογραφικά στοχευμένη παράδοση του μηνύματός. Αυτό επιτυγχάνεται μάλιστα με σχετικά χαμηλό κόστος ανά αριθμό καταναλωτών που παραλαμβάνουν το διαφημιστικό μήνυμα.

Γιατί είναι παρεξηγημένη η διανομή φυλλαδίων στην Ελλάδα;

Δυστυχώς η διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων στην Ελλάδα σε αρκετές περιπτώσεις είναι παρεξηγημένη. Αυτό εξηγείται γιατί πολλές φορές ο σχεδιασμός, η διαχείριση και φυσικά η υλοποίηση μιας καμπάνιας γίνεται από ορισμένες εταιρείες του χώρου με μοναδικό σκοπό το πρόσκαιρο κέρδος χωρίς την ανάλογη ποιότητα υπηρεσίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το door to door marketing να ταυτίζεται με τα έντυπα που απλά γεμίζουν τα γραμματοκιβώτια και τις εισόδους των πολυκατοικιών μας.

Πως να επιλέγετε τον συνεργάτη σας για την διανομή των φυλλαδίων σας

Γι’ αυτό σας προτείνουμε να είστε πολύ προσεκτικοί πριν την επιλογή συνεργασίας με εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες διανομής εντύπων. Να μην αποφασίζετε συνεργασίες με αποκλειστικό γνώμονα το χαμηλότερο κόστος αλλά το value for money.

Εμείς στην κοστολόγηση λαμβάνουμε υπόψη πολλούς παράγοντες: μέθοδος διανομής, τιράζ εντύπων, πυκνότητα κατοίκησης, αριθμός εντύπων ανά κτίριο, ρυθμός διανομής των φυλλαδίων, βάρος εντύπου. Έτσι μπορούμε να παρέχουμε την υπηρεσία μας με την καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας-κόστους. Να πληρώνει ο πελάτης μας σύμφωνα με αυτό που χρειάζεται.

Η διανομή εντύπων εφόσον πραγματοποιηθεί υπό σωστές προϋποθέσεις φέρνει αποτελέσματα. Στόχος μας στο τμήμα εντυποδιανομών της Smart Media είναι να αλλάξουμε την αντίληψη για την υπηρεσία που παρέχουμε, που δυστυχώς κάποιοι με τις πρακτικές τους διαστρέβλωσαν τα τελευταία χρόνια. Στόχος μας είναι να είμαστε η πιο διαυγής, εξωστρεφής, τίμια και value for money εταιρεία στον χώρο της διανομής διαφημιστικών εντύπων.

About The Author