Πώς να οργανώσεις έξυπνα και σωστά διανομη φυλλαδιων στην Γλυφαδα για την επιχείρησή σου!
Τί πρέπει να προσέξει μια επιχείρηση πριν ξεκινήσει την διαφημιστική της καμπάνια;
- Ποιο είναι το κοινό της.
- Ποιο είναι το budget της.
- Ποιος είναι ο διαφημιστικός της στόχος.
Αυτό όπως είπαμε, ισχύει για κάθε διαφημιστική εκστρατεία, άρα λοιπόν και για την διανομη φυλλαδιων στη Γλυφαδα. Μάλιστα το πλεονέκτημα της εντυποδιανομής είναι η γεωγραφική στόχευση που δίνει την δυνατότητα σε ένα φυσικό κατάστημα να γίνει γνωστό/ή και πουλήσει στην ευρύτερη γειτονιά του.
Επιπλέον η εντυποδιανομή μπορεί να αποτελέσει μια οικονομική διαφημιστική μέθοδο. Πώς;
Αν ο επαγγελματίας που θα αναλάβει το έργο γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της περιοχής, μπορεί να εξοικονομήσει (ανάλογα το project) έως και χιλιάδες ευρώ γιατί:
- Γνωρίζει πόσα φυλλάδια χρειάζονται ακριβώς για την περιοχή που θέλει να στοχεύσει ο καταστηματάρχης.
- Γνωρίζει τον τρόπο, τα σημεία και τις γειτονιές που αξίζει να μοιραστούν ανάλογα το προϊόν. Π.χ. είναι χρήσιμο να γνωρίζει για διανομή χέρι με χέρι σε ποια σημεία στην περιοχή θα βρούμε τον κόσμο που ψάχνουμε και ποια σημεία έχουν μεγάλη διέλευση.
Συμπέρασμα; Πριν οργανώσεις την διανομή φυλλαδίων της επιχείρησής σου, πρέπει να γνωρίζεις τις ιδιαιτερότητες της περιοχής που στοχεύεις. Αυτό μπορεί να σου σώσει αρκετά ευρώ αλλά και το διαφημιστικό σου μήνυμα να προβληθεί με τον βέλτιστο τρόπο για το μέγιστο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Στο παρόν άρθρο μας λοιπόν, θα παρουσιάσουμε ως case study την διανομη φυλλαδιων στην Γλυφαδα.
Λίγα λόγια για την Γλυφάδα.
Η Γλυφάδα είναι παραθαλάσσιο προάστιο και δήμος του Νότιου Τομέα της Περιφέρειας Αττικής. Αποτελεί το μεγαλύτερο από τα παραδοσιακά νότια προάστια και εκτείνεται από τη θάλασσα του Σαρωνικού μέχρι τους πρόποδες του Υμηττού. Ο δήμος χωρίζεται σε δύο βασικά τμήματα: την Άνω Γλυφάδα, που περιλαμβάνει την Τερψιθέα, την Άνω Γλυφάδα, το Πυρνάρι, την Ευρυάλη, την Αίγλη, την Αιξωνή και την Κάτω Γλυφάδα που περιλαμβάνει το κέντρο της πόλης και τον Άγιο Νικόλαο. Γειτνιάζει με τους δήμους Ελληνικού Αργυρούπολης & Βούλας.
Η Τερψιθέα αποτελεί το βορειότερο και πυκνότερα δομημένο τμήμα του δήμου. Το πιο αραιοκατοικημένο αλλά και πιο εύρωστο οικονομικά κομμάτι βρίσκεται στην Κάτω Γλυφάδα και στην περιοχή του Καρβελά – Αιξωνής.
Κτίρια και νοικοκυριά της Γλυφάδας.
Στη Γλυφάδα (με βάση τα στοιχεία της απογραφής του 2011 που είναι κατά τα τελευταία διαθέσιμα) βρίσκονται 13.306 κτίρια στα οποία υπάρχουν 33.570 Νοικοκυριά.
Περισσότερα από το 50% των κτιρίων έχουν μέχρι μόλις 2 ορόφους. Εξίσου σημαντικό στοιχείο είναι ότι τα κτίρια με πάνω από 6 ορόφους είναι μόλις τα 74!!! Όσο λοιπόν και αν έχει αναπτυχθεί η περιοχή την τελευταία δεκαετία, ο χαρακτήρας της παραμένει αναλλοίωτος.
Ποια μέθοδος λοιπόν είναι η κατάλληλη για διανομη φυλλαδιων στην Γλυφαδα;
Εφόσον έχεις καταλήξει στο πού στοχεύεις, πρέπει πλέον να δούμε τί μέθοδο διανομής μας συμφέρει να ακολουθήσουμε. Από τα στατιστικά στοιχεία που είδαμε και παραπάνω αλλά και από τον χαρακτήρα της περιοχής συμπεραίνουμε ότι η διανομή smart mailbox είναι η κατάλληλη.
Πιο αναλυτικά, η Γλυφάδα είναι περιοχή με πολλές πιλοτές (3.983) και πολλά οικογενειακά γραμματοκιβώτια. Επίσης έχει πολλές οικογενειακές πολυκατοικίες. Άρα μια διανομή door to door, όπου θα χτυπήσουμε κουδούνια για να εισέλθουμε εντός κτιρίου, δεν ενδείκνυται. Γιατί αφενός το κόστος θα είναι μεγαλύτερο για την διανομή τους, χωρίς ανάλογα αποτελέσματα και αφετέρου θα εκνευρίσουμε κατοίκους μικρών ήσυχων πολυκατοικιών που έχουν έτσι κι αλλιώς γραμματοκιβώτιο στην αυλή τους για αυτήν την δουλειά.
Πόσα έντυπα θα χρειαστούμε;
Για να καλύψουμε όλο τον δήμο Γλυφάδας με την διανομή smart mailbox θα χρειαστούμε περίπου 30.000 έντυπα.
10.000 για την Κάτω Γλυφάδα και 20.000 για την Άνω Γλυφάδα και Τερψιθέα.
Έχουμε υπολογίσει ότι θα αφήνουμε με οικονομικό τρόπο τα έντυπα σε κάθε σπίτι, 3-4 το πολύ. Σε περιπτώσεις που δεν έχει ξεχωριστά γραμματοκιβώτια για κάθε οικογένεια.
Και αν θέλω να μοιράσω στα καταστήματα-εργασιακούς χώρους;
Όταν μια επιχείρηση έχει προϊόν που απευθύνεται σε άλλους επιχειρηματίες και εργαζόμενους σε καταστήματα όπως π.χ καφε, λογιστικές υπηρεσίες κ.ο.κ., η μέθοδος διανομής που ακολουθούμε είναι η business to business. Συνήθως μάλιστα συνδυάζεται με την smart mailbox.
Η Γλυφάδα συγκεντρώνει ιδιαίτερα σημαντικό όγκο της εμπορικής και επιχειρηματικής δραστηριότητας στα Νότια Προάστια. Υπερτοπικό πόλο έλξης χιλιάδων καταναλωτών αποτελεί το υπαίθριο mall με καρδιά την οδό Αγγ. Μεταξά. Στις Λεωφόρους Γούναρη και Γεωργίου Γεννηματά είναι συγκεντρωμένες εκατοντάδες επιχειρήσεις που εξυπηρετούν τους κατοίκους της Άνω Γλυφάδας και της Τερψιθέας.
Συνολικά λοιπόν για να καλύψουμε όλους τους κεντρικούς βασικούς εμπορικούς δρόμους της χρειαζόμαστε περίπου 3.000 έντυπα.
Άρα τί πρέπει να κάνω ως επιχείρηση για να διαφημιστώ σωστά και οργανωμένα στην Γλυφάδα;
Αν θες να αναλάβεις μόνος -η σου να τρέξεις το project εντυποδιανομής για την επιχείρησή σου θα πρέπει:
- Να οριοθετήσεις την περιοχή διανομής, αν θα είναι όλος ο δήμος, ο διπλανός μαζί ή μόνο μια περιοχή του και να υπολογίσεις πόσα φυλλάδια θα χρειαστείς για να το καλύψεις, πού και πώς θα μοιραστούν.
- Πολύ σημαντικό: Να δημιουργήσεις ένα έντυπο που θα είναι ευφάνταστο, ξεκάθαρο και eye catching. Το δημιουργικό του δηλαδή να προκαλεί τον καταναλωτή να του ρίξει μια ματιά και να παραγγείλει τα προϊόντα σου ή να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες σου.
- Αφού εκτυπωθούν τα έντυπα θα πρέπει: να βρεις μια ομάδα ατόμων που θα αναλάβουν το έργο της διανομής.
- Ύστερα θα πρέπει να αναλάβεις να τους εκπαιδεύσεις,να τους μεταφέρεις,να τους δώσεις υλικό για να κάνουν την δουλειά τους σωστά όπως πχ σημειωμένους χάρτες, να τους ελέγχεις, να τους ανεφοδιάζεις, να τους διορθώνεις και να τους βοηθάς, να καλύψεις τυχόν κενά, να τους ασφαλίσεις, κ.ο.κ.
Αν όμως δεν θέλεις να ασχοληθείς με όλα αυτά– και καλά κάνεις- ή δεν μπορείς γιατί δεν είναι αυτή η δουλειά σου και θέλεις να αναλάβουν την διανομη φυλλαδιων στη Γλυφαδα ή και αλλού άνθρωποι χρόνια εκπαιδευμένοι και έμπειροι, τότε μπορείς να επισκεφτείς την σελίδα μας, να μας καλέσεις στο τηλέφωνο ή να μας στείλεις email.
Μας αναφέρεις τους στόχους σου, το κοινό σου και αν είναι εφικτό το budget που έχεις υπολογίσει για την συγκεκριμένη καμπάνια και αφήνεις την οργάνωση, την στρατηγική, την υλοποίηση της εντυποδιανομής και το reporting σε εμάς.
Όπως ακριβώς έκαναν άλλοι επιχειρηματίες και οργανισμοί στην Γλυφάδα πριν από εσένα: Ο ίδιος ο Δήμος Γλυφάδας, τα καταστήματα του Γρηγόρη μικρογεύματα, ο Γκούφη Σταρ, η Home Pizza, το Σπιτικό Απλά και πάρα πολλοί άλλοι ευχαριστημένοι επιχειρηματίες.
Μην αργείς! Μην χάνεις την ευκαιρία να διαφημίσεις το κατάστημά σου στοχευμένα, οργανωμένα και άρα οικονομικά!