Πώς να οργανώσεις αποτελεσματική διανομη φυλλαδιων στην Καλλιθεα για την δική σου επιχείρηση!

Πώς να οργανώσεις αποτελεσματική διανομη φυλλαδιων στην Καλλιθεα για την δική σου επιχείρηση!

Τί πρέπει να προσέξει εξαρχής μια επιχείρηση πριν ξεκινήσει την διαφημιστική της καμπάνια;

  1. Ποιο είναι το κοινό που θέλει να απευθυνθεί.
  2. Ποιος είναι ο διαφημιστικός της προυπολογισμός.
  3. Ποιος είναι ο διαφημιστικός της στόχος.

Αυτό ισχύει για κάθε διαφημιστική εκστρατεία, άρα λοιπόν και για την διανομη φυλλαδιων στη Καλλιθεα.

Ποιο είναι το πλεονέκτημα της διανομής εντύπων ως διαφημιστικού μέσου;

Το πλεονέκτημα της εντυποδιανομής είναι η γεωγραφική στόχευση που δίνει την δυνατότητα σε ένα φυσικό κατάστημα να γίνει γνωστό/ή και να πουλήσει στην ευρύτερη γειτονιά του.

Επιπλέον η εντυποδιανομή μπορεί να αποτελέσει μια οικονομική διαφημιστική μέθοδο. Πώς;

Αν ο επαγγελματίας που θα αναλάβει το έργο έχει υπόψη του τις ιδιαιτερότητες της περιοχής, μπορεί να εξοικονομήσει (ανάλογα το project) έως και χιλιάδες ευρώ γιατί:

  1. Γνωρίζει πόσα φυλλάδια χρειάζονται ακριβώς για την περιοχή που θέλει να στοχεύσει ο καταστηματάρχης.
  2. Γνωρίζει τον τρόπο, τα σημεία και τις γειτονιές που αξίζει να μοιραστούν ανάλογα το προϊόν. Άρα μπορεί να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα σε κάποιες συγκεκριμένες περιοχές, να αναθέσει στον κατάλληλο άνθρωπο συγκεκριμένους δρόμους ανάλογα τα χαρακτηριστικά τους κ.ο.κ.

Συμπέρασμα; Πριν οργανώσεις την διανομή φυλλαδίων της επιχείρησής σου, πρέπει να γνωρίζεις τα χαρακτηριστικά της περιοχής που θέλεις να επικεντρωθείς. Αυτό αφενός μπορεί να σου εξοικονομήσει αρκετά ευρώ και αφετέρου να σου δώσει το μέγιστο αποτέλεσμα όσον αφορά στην διάδοση του διαφημιστικού σου μηνύματος.

Στο παρόν άρθρο μας λοιπόν, θα παρουσιάσουμε ως case study την διανομη φυλλαδιων στην Καλλιθεα.

Λίγα λόγια για την Καλλιθέα.

Αν ψάξεις στην Wikipedia θα διαπιστώσεις ότι η  Καλλιθέα αποτελεί τον πιο πυκνοκατοικημένο δήμο της Ελλάδας! Αποτελεί πολυπληθές λοιπόν προάστιο των Αθηνών και δήμο του Νοτίου Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής. Διαθέτει μόνιμο πληθυσμό 100.641 κατοίκους και έχει πυκνότητα πληθυσμού 21.192 κατοίκους ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο. Ο οικιστικός πυρήνας της Καλλιθέας είναι η πλατεία Δαβάκη, που βρίσκεται περί τα 3 χιλιόμετρα νότια του κέντρου της Αθήνας.

Η Καλλιθέα καταλαμβάνει μία μακρόστενη έκταση: εκτείνεται από τις οδούς Λαγουμιτζή και Καλλιρρόης στα βόρεια ως τον φαληρικό όρμο νότια.

Από βορρά προς νότο, διατρέχεται από τη Λεωφόρο Θησέως, λεωφόρο Ελευθερίου Βενιζέλου πλέον, συνολικού μήκους τεσσάρων χιλιομέτρων. Στα ανατολικά οριοθετείται από την Ανδρέα Συγγρού η οποία τη χωρίζει από τον Νέο Κόσμο, τη Νέα Σμύρνη και το Παλαιό Φάληρο. Στα δυτικά, η τεχνητή κοίτη του Ιλισού και οι γραμμές του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου τη χωρίζουν από το Μοσχάτο και τον Ταύρο. 

Κτίρια και νοικοκυριά της Καλλιθέας.

Στην Καλλιθέα (με βάση τα στοιχεία της απογραφής του 2011) βρίσκονται 8.365 κτίρια στα οποία υπάρχουν 43.395 νοικοκυριά (!).

Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι μόλις 1064 κτίρια στα 8.365 διαθέτουν πυλωτή. Αυτό σημαίνει ότι οι περισσότερες κεντρικές είσοδοι των πολυκατοικιών «βλέπουν» στον δρόμο.

Επιπλέον, από το σύνολο των κτιρίων τα 3.727 είναι από 4 ορόφους και πάνω, σχεδόν τα μισά. Εννοείται ότι σε κάθε όροφο υπάρχουν περισσότερα του ενός διαμερισμάτων στις περισσότερες των περιπτώσεων.

Ποια μέθοδος λοιπόν είναι η κατάλληλη για διανομη φυλλαδιων στην Καλλιθεα;

Από τα στατιστικά στοιχεία που είδαμε παραπάνω και τον χαρακτήρα της περιοχής, συμπεραίνουμε ότι η διανομή door to door είναι η κατάλληλη μέθοδος διανομής φυλλαδίων για μια περιοχή όπως η Καλλιθέα.

Πιο συγκεκριμένα, όπως είδαμε, η Καλλιθέα έχει πάρα πολλές πολυκατοικίες με αρκετά νοικοκυριά η καθεμία. Οι περισσότερες από αυτές δεν έχουν ξεχωριστά γραμματοκιβώτια ανά οικογένεια αλλά ένα κοινόχρηστο κουτί στην είσοδο κάθε κτιρίου. Συνήθως μάλιστα το γραμματοκιβώτιο βρίσκεται στο πεζοδρόμιο.

Οπότε, μπορεί να γίνει εύκολα αντιληπτή η διαφορά στην απόδοση της door to door διανομής με της smart mailbox διανομής στην συγκεκριμένη περιοχή.

Στην μία περίπτωση θα ανέβουμε σε όλους τους ορόφους και θα αφήσουμε σε κάθε πόρτα από ένα φυλλάδιο.

Στην άλλη, όταν δεν έχει ξεχωριστά κουτιά, που είναι και η πλειοψηφία, θα αφήσουμε 3 έντυπα στο γραμματοκιβώτιο και όποιος τυχόν ενδιαφερθεί θα τα πάρει.

Μας ρωτάτε όμως: Καλά όλα αυτά, αλλά ανεβαίνετε στις περισσότερες πολυκατοικίες;

Φυσικά και όχι, ιδιαίτερα μετά και το ξέσπασμα της πανδημίας του covid-19 πολλοί κάτοικοι δεν ανοίγουν. Αλλά και σε αυτήν την περίπτωση ακόμα και στο 15-20% που ρεαλιστικά κατορθώνουμε να μας ανοίξουν και να αφήσουμε τα έντυπα door to door είναι μεγάλο το κέρδος.

Λάβετε βέβαια υπόψη ότι η door to door διανομή είναι κατά κανόνα πιο ακριβή μέθοδος από την διανομή σε γραμματοκιβώτια. Γιατί χρειάζονται περισσότερες εργατοώρες για να μοιραστεί ο ίδιος αριθμός εντύπων και να καλυφθούν οι περιοχές.

Κάποια άλλη πρόταση- μέθοδο διανομης εντυπων για να μην ανέβει το κόστος έχετε;

Εναλλακτική και θα μπορούσαμε να πούμε «προκλητική» πρόταση έχουμε. Προτείνουμε αντί να γίνει η διανομη φυλλαδιων στην Καλλιθεα door to door, να πραγματοποιηθεί σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα (εφόσον έχουμε flyer). Έτσι και δεν θα ανέβει το κόστος της διανομής σε σχέση με την smart mailbox μέθοδο και όλοι θα το πάρουν στα χέρια τους. Αν το πετάξουν δεν έχει να κάνει τόσο με την μέθοδο διανομής όσο με το ότι μπορεί να μην τους ενδιαφέρει εκείνη τουλάχιστον την χρονική περίοδο το διαφημιζόμενο προϊόν.

Πόσα έντυπα θα χρειαστούμε;

Για να καλύψουμε όλο τον δήμο Καλλιθέας με την διανομή door to door, όπου και προτείναμε, θα χρειαστούμε 35.000 έντυπα.

Αν πάμε σε διανομή smart mailbox ή σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα θα χρειαστούμε περίπου 25.000 φυλλάδια.

Αν συνυπολογίσουμε και διανομή σε καταστήματα – εργαζόμενους (B2B) προσθέστε στις παραπάνω ποσότητες το πολύ 5.000 ακόμα.

Άρα τί πρέπει να κάνω ως επιχείρηση για να μοιράσω τα έντυπά μου σωστά και οργανωμένα στην Καλλιθέα;

Αν θες να αναλάβεις μόνος -η σου να τρέξεις το project εντυποδιανομής για την επιχείρησή σου θα πρέπει:

  1. Να οριοθετήσεις την περιοχή διανομής, αν θα είναι όλος ο δήμος, ο διπλανός μαζί ή μόνο μια περιοχή του. Να υπολογίσεις πόσα φυλλάδια θα χρειαστείς για να το καλύψεις, πού και πώς θα μοιραστούν.
  2. Πολύ σημαντικό: Να δημιουργήσεις ένα έντυπο που θα είναι ευφάνταστο, ξεκάθαρο και eye catching. Το δημιουργικό του δηλαδή να προκαλεί τον καταναλωτή να του ρίξει μια ματιά και να παραγγείλει τα προϊόντα σου ή να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες σου.
  3. Αφού εκτυπωθούν τα έντυπα θα πρέπει: να βρεις μια ομάδα ατόμων που θα αναλάβουν υπεύθυνα το έργο της διανομής.
  4. Ύστερα θα πρέπει να α) αναλάβεις να τους εκπαιδεύσεις, β) να τους μεταφέρεις, γ) να τους δώσεις υλικό για να κάνουν την δουλειά τους σωστά όπως πχ σημειωμένους χάρτες, δ) να τους ελέγχεις, ε) να τους ανεφοδιάζεις, στ) να τους διορθώνεις και να τους βοηθάς, ζ) να καλύψεις τυχόν κενά, η) να τους ασφαλίσεις κ.ο.κ.

Εφόσον όμως δεν θέλεις να ασχοληθείς με όλα αυτά– και καλά κάνεις- ή δεν μπορείς γιατί δεν είναι αυτή η δουλειά σου…

Αν θέλεις να αναλάβουν την διανομη φυλλαδιων στη Καλλιθέα (ή και αλλού), άνθρωποι χρόνια εκπαιδευμένοι και έμπειροι…

Τότε μπορείς να επισκεφτείς την σελίδα μας, να μας καλέσεις στο τηλέφωνο ή να μας στείλεις email.

Μας αναφέρεις τους στόχους σου, το κοινό σου και αν είναι εφικτό το budget που έχεις υπολογίσει για την συγκεκριμένη καμπάνια και αφήνεις την οργάνωση, την στρατηγική, την υλοποίηση της εντυποδιανομής και το reporting σε εμάς.

Όπως ακριβώς έκαναν άλλοι επιχειρηματίες και οργανισμοί στην Καλλιθέα πριν από εσένα: τα καταστήματα του Γρηγόρη μικρογεύματα, η Watt & Volt, το IL TOTO, τα ακουστικά βαρηκοΐας Θεοδώρου, τα είδη επίπλου Χαμακιώτης, το Σπιτικό Απλά και πάρα πολλοί άλλοι ευχαριστημένοι επιχειρηματίες.

Μην αργείς! Μην χάνεις την ευκαιρία να διαφημίσεις το κατάστημά σου στοχευμένα, οργανωμένα και άρα οικονομικά!