Εσείς με ποια κριτήρια θα επιλέξετε την εταιρεία που θα αναλάβει την διανομή των φυλλαδίων σας;

Εσείς με ποια κριτήρια θα επιλέξετε την εταιρεία που θα αναλάβει την διανομή των φυλλαδίων σας;

Πώς επιλέγουμε συνήθως συνεργάτη για μια b2b υπηρεσία;

Αν ανατρέξουμε στα keywords των αναζητήσεων της google, πχ για την διανομή φυλλαδίων , το πιο δημοφιλές είναι το “διανομη φυλλαδιων τιμεσ”. Αυτό μας δείχνει ότι το δημοφιλέστερο κριτήριο επιλογής συνεργάτη για την συγκεκριμένη υπηρεσία (και όχι μόνο) είναι η τιμή. Επίσης, επιβεβαιώνει ότι η ελληνική αγορά λόγω των συνεχιζόμενων οικονομικών και υγειονομικών κρίσεων έχει γίνει ξεκάθαρα μια price oriented αγορά. Λογικό αλλά και επικίνδυνο όπως θα δούμε παρακάτω. Εμείς στην Smart Media έχουμε αποφασίσει να παρέχουμε value for money υπηρεσίες εντυποδιανομής. Κατ’αυτόν τον τρόπο, με το χαμηλότερο δυνατό κόστος μεγιστοποιούμε τα αποτελέσματα για τους πελάτες μας. Γιατί πιστεύουμε στην διανομή φυλλαδίων ως σημαντικό διαφημιστικό εργαλείο.

Ποιος είναι ο ρόλος της διανομής φυλλαδίων στις αποφάσεις του καταναλωτή;

Η υπηρεσία της μαζικής εντυποδιανομής έχει διαχρονικό ρόλο στον τομέα του marketing. Μάλιστα, είναι από τους βασικότερους τρόπους προβολής μια επιχείρησης και κυρίως μιας μικρομεσαίας. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Effie awards 2016 για τους παράγοντες που καθορίζουν και επηρεάζουν στην αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας, οι συστάσεις ως πηγή πληροφόρησης με 70% προηγούνται. Ακολουθούν τα έντυπα / κατάλογοι προϊόντων με το πολύ μεγάλο ποσοστό του 63%! Έπονται οι απόψεις από bloggers με 40%, Άρθρα με 35%, Διαφημίσεις στο internet με 32%» (πηγή: marketing week).

Ποιο είναι το βασικό πλεονέκτημα της διανομής εντύπων;

Το βασικό πλεονέκτημα των εντυποδιανομών είναι η προσωπική και άμεση επικοινωνία με συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό, η γεωγραφικά και δημογραφικά στοχευμένη παράδοση του μηνύματός. Αυτό επιτυγχάνεται μάλιστα με σχετικά χαμηλό κόστος ανά αριθμό καταναλωτών που παραλαμβάνουν το διαφημιστικό μήνυμα.

Γιατί είναι παρεξηγημένη η διανομή φυλλαδίων στην Ελλάδα;

Δυστυχώς, όντως σε αρκετές περιπτώσεις, η διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων στην Ελλάδα  είναι παρεξηγημένη. Αυτό εξηγείται από πολλούς λόγους: Καταρχήν πολλές φορές οι εταιρείες που αναλαμβάνουν την εντυποδιανομή έχουν ως μοναδικό σκοπό το πρόσκαιρο κέρδος χωρίς την ανάλογη ποιότητα υπηρεσίας. Για να κλείσουν μια συνεργασία μπορεί να ρίξουν τόσο πολύ την τιμή που να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.  Τις περισσότερες φορές δεν είναι διαφημιστικές εταιρείες, αλλά λειτουργούν ευκαιριακά. Χωρίς να έχουν γνώση για τον σχεδιασμό, την σωστή οργάνωση και υλοποίηση μιας καμπάνιας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το door to door marketing να ταυτίζεται με τα έντυπα που απλά γεμίζουν τα γραμματοκιβώτια και τις εισόδους των πολυκατοικιών μας.

διανομη φυλλαδιων τιμεσ

Πώς τελικά να επιλέγετε τον συνεργάτη σας για την διανομή των φυλλαδίων σας;

Γι’ αυτό σας προτείνουμε να είστε πολύ προσεκτικοί πριν την επιλογή συνεργασίας με εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες διανομής εντύπων. Να μην αποφασίζετε συνεργασίες με αποκλειστικό γνώμονα το χαμηλότερο κόστος μόνο, αλλά το value for money.

Εμείς στην κοστολόγηση λαμβάνουμε υπόψη πολλούς παράγοντες: μέθοδος διανομής, τιράζ εντύπων, πυκνότητα κατοίκησης, αριθμός εντύπων ανά κτίριο, ρυθμός διανομής των φυλλαδίων, βάρος εντύπου. Έτσι μπορούμε να παρέχουμε την υπηρεσία μας με την καλύτερη δυνατή σχέση ποιότητας-κόστους. Να πληρώνει ο πελάτης μας σύμφωνα με αυτό που χρειάζεται.

Η διανομή εντύπων εφόσον πραγματοποιηθεί υπό σωστές προϋποθέσεις φέρνει αποτελέσματα. Στόχος μας στο τμήμα εντυποδιανομών της Smart Media είναι να αλλάξουμε την αντίληψη για την υπηρεσία που παρέχουμε, που δυστυχώς κάποιοι με τις πρακτικές τους διαστρέβλωσαν τα τελευταία χρόνια. Στόχος μας είναι να είμαστε η πιο διαυγής, εξωστρεφής, τίμια και value for money εταιρεία στον χώρο της διανομής διαφημιστικών εντύπων.

About The Author