Πώς το digital marketing μπορεί να βοηθήσει και τα ακαδημαϊκά ιδρύματα;
Case study το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Το digital marketing, σε οποιοδήποτε περιβάλλον με μια προσεκτικά σχεδιασμένη διαφημιστική καμπάνια, επιτρέπει τη στοχευμένη προβολή σε ένα σαφώς ορισμένο κοινό (ηλικία, συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, σε ένα ή περισσότερα κανάλια (Google, Meta, LinkedIn,Tik Tok κ.ο.κ.).
Επιπλέον τα όποια αποτελέσματα είναι απολύτως μετρήσιμα, διευκολύνοντάς μας στην διαχείριση του budget και την κατάρτιση μιας σωστής στρατηγικής.
Καμπάνιες digital marketing στον ακαδημαϊκό χώρο μπορούν να υλοποιηθούν προκειμένου να επιτευχθεί:
- προσέλκυση των καλύτερων υποψηφίων για τα προγράμματα σπουδών
- ενίσχυση της εξωστρέφειας των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων
- διάχυση των ερευνητικών αποτελεσμάτων στην κοινωνία και τους ενδιαφερόμενους φορείς
- εύρεση συνεργατών και προσωπικού.
H digital marketing καμπάνια της SMART MEDIA για το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων: H δική μας ιστορία επιτυχίας!
Η SMART MEDIA ανέλαβε το 2021 τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital marketing καμπάνιας του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Στόχος της ήταν η προσέλκυση πολλών και καλών προπτυχιακών φοιτητών στο Τμήμα
Πώς πετύχαμε τους στόχους που έθεσε το τμήμα;
Για να προσελκύσουμε μεγάλο και ποιοτικό αριθμό προπτυχιακών φοιτητών επιλέξαμε το διαφημιστικό κανάλι της Meta (Facebook,Instagram).
Στοχεύσαμε με βάση την ηλικία, με βάση τα ενδιαφέροντα όπως π.χ. στα οικονομικά και το business και βάλαμε γεωγραφικό προσδιορισμό, νέους και νέες που διέμεναν κυρίως κεντρική και Βόρεια Ελλάδα, σχετικά κοντά δηλαδή στα Ιωάννινα που βρίσκεται το τμήμα.
Για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να αυξήσουμε το engagement επιλέξαμε video format για την διαφήμισή μας με έξυπνα λεκτικά και call to action. Η στόχευση της καμπάνιας ήταν τα video views.
Τα αποτελέσματα της καμπάνιας σε αριθμούς:
- To τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ήρθε πρώτο σε προτιμήσεις σε όλη την Ελλάδα μεταξύ των οικονομικών τμημάτων. Συνολικά 6.164 υποψήφιοι φοιτητές και φοιτήτριες το συμπεριέλαβαν στο μηχανογραφικό τους!
- Το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων την χρονιά που έτρεξε η καμπάνια ήταν ΠΡΩΤΟ μεταξύ όλων των τμημάτων των οικονομικών επιστημών ολόκληρης της χώρας σε αριθμό φοιτητών που το δήλωσαν ως πρώτη προτίμηση! 481 φοιτητές και φοιτήτριες το δήλωσαν ως πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό τους!
- Το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων ήταν ΠΡΩΤΟ από όλα τα υπόλοιπα τμήματα οικονομικών επιστημών σε φοιτητές που το είχαν από 1η έως 3η προτίμηση! 1.169 φοιτητές το δήλωσαν μεταξύ των 3 πρώτων προτιμήσεών τους!
Η σωστή στόχευση, ο χρόνος που έτρεξε η καμπάνια (λίγο πριν την συμπλήρωση των μηχανογραφικών δελτίων) και κυρίως το ενδιαφέρον περιεχόμενο της διαφήμισης έφερε αυτά τα εκπληκτικά αποτελέσματα.
Extra info: Για να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των φοιτητών, δεν ασχοληθήκαμε μόνο με τα ακαδημαϊκά πλεονεκτήματα του τμήματος, αλλά αναφερθήκαμε και συνολικότερα στην φοιτητική ζωή που απολαμβάνει ο φοιτητής-τρια στην πόλη των Ιωαννίνων.
Αν ενδιαφέρεστε λοιπόν και εσείς να δείτε πώς μπορεί να λειτουργήσει για εσάς μια custom made digital καμπάνια επικοινωνήστε μαζί μας να λύσουμε όλες σας τις απορίες!